? ??????????????Dark Woods? ????? ?? ???Rating: 5.0 (2 Ratings)??39 Grabs Today. 4040 Total Grabs. ??????P
review?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????Black Diamonds? ????? ?? ???Rating: 4.5 (23 Ratings)??38 Grabs Today. 16917 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, September 24, 2009

akhirnye aku terjebak....

Terjebak jgk aku dgn blog ni..ni sume psl bebdk ibil la ni..haih!
disbbkan aku xde keje wlaupon aku kat opis so aku dgn rela ati menjebakkan diri aku ke kancah blog ni..ekeke..

10 comments:

senorita_alynne said...

hahahaha...ko terjebak gak ek dgn blog nih..bgs la meramaikan lg..bole kutuk2..mgumpat2...ekekekek

Nurul Fazreen said...

ha'ah kan..kutuk2 ngumpat2 penguin ko tuh..wakaka

AiniQMY said...

ala...cakap je laa ko dah takde keje...jd nyer ko buat blog kan? ape lg, tak reti nak folo blog mak ke? aku tau..ko wat menatang blog ni dlm masa 1 hari je kan??? bosan punye pasal...eh...UNITAR dah benti kan ko ke?? wakakakkakakaka

Nurul Fazreen said...

bukan Unitar benti kan aku la..die naik kan pangkat aku ader la..tu pasal aku takde keje..da jd bos maner leh ader keje..HARAMMMMM...hoho

Diella Mustafa said...

lps ni makin rancak la ko mengupdate blog ko ek...huhuh

♥ G-Jã ♥ said...

huhu.. dah terjebak jugak...
rajin2 lah update k..

senorita_alynne said...

adeh...mne citer terbaRU ko nih reen..sila update..update....

p.s : aku dpt kje baru..muahahahhaha

WalkWithME said...

ntah fazreen nih...
kt xde keje...
tp xde post latest news...
hahaha

Nurul Fazreen said...

Skang bz makcik2 ooii...
Biler aku ngah free takde lak keje ni nak dtg kan..
haih..keje ni dengki ngan aku..

Alynne: ko dpt keje maner weyh?tegamak ko tgl kan penguin ko tuh?hohoho

risa said...

ekekekeke...sukeeeeeeeeee